Pagina's

7 april 2013

Super group giveaway!

Anna from Colorsofmyworld came up with the brilliant idea of organising a linked giveaway. So she rallied up some bloggers and web shops who wanted to give away some creative supplies. Yours truly was really exited to participate of course! So I’m presenting my part of the first ever super-group-giveaway!!

BILD2676
This bundle of creative gorgeousness can be yours! What’s in it you ask?

BILD2641
A colourful piece of fabric (120x145 cm) polyester-cotton.

BILD2643
A vegetable patch fabric (120 x 145 cm) cotton from Ikea.

BILD2647
A thrift shop piece of dark blue fabric (75 x 80 cm) cotton.

BILD2649
Lots of little, cute buttons.

BILD2657
8 shades of embroidery thread.

BILD2661
6 pieces of felt.

BILD2665
And 3 Drops Paris yarn balls in yellow, blue and pink with a crochet hook.

And all of this will go to the winner of my giveaway!
To enter you have to be a follower of my blog, trough Google or Bloglovin and leave a comment down below. The giveaway closes on Sunday 21 april 2013 at noon, 12.00 CET.
Advertising on your blog, Twitter or Facebook isn’t mandatory, but will be regarded as very, very sweet!

Of course a super-group-giveaway can’t be on only one blog, so definitely check out the other blogs!!!!

Colorsofmyworld
ByMiekk
Esther
Studioblomm
Artasja
Viola
Dreumesdromen
Deurhangers
MissHoneybird
Stoffenjunkie

Hope you like the super-group-giveaway!! Go on, enter and win! Maybe we’ll make it a regular event…

Love, Zjizjipke!





63 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Ik geef graag het juiste voorbeeld dus heb je blog meteen toegevoegd aan mijn bloglijstje.

    Groetjes Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, ik ben al tijden een volger zoals je weet, en doe heel graag mee met de give-away! Wat een boel moois!!!
    Ik ga ook de andere blogs bezoeken, wat een gaaf idee! Volgende keer eens kijken of ik wat moois kan verzinnen, dan wil ik graag ook mee doen!

    xoxo Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe ook graag mee :) Ik volg je nu ook via bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woehoe, super, count me in!!!!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super give-away! Ik doe heel graag mee! Toffe nickname heb je trouwens. Een van de katten van mijn ouders heet ook zo :) En nu ik je blog ontdekt heb, ga ik er direct eens op verderneuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a very nice giveaway!!
    Ik doe graag meee:)

    gr linda
    tuurlijk ga ik je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke actie om zo op je site terecht te komen.
    En een kansje wagen is altijd leuk.
    Ik ga je volgen en eens rustig je site doorlezen.
    Succes en bedankt voor de actie.
    Hartelijke groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke actie! Ik volg je op BlogLovin! XO Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. a very nice giveaway-good luck to everyone who count´s in! Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke give away! Ik volg je via Bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeer leuke give away, ik wil graag een gokje wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk hoor, ik volg je nu op meerdere manieren, lekker rondkijken op jouw blog en ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja ik wil graag meedoen en volg je al( op meerdere manieren) dus dat komt goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ...en zo leer ik weer een nieuwe leuke blog kennen! ik werd volger en doe graag mee met je leuke gace-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer een blog om te volgen, leuk! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Follow Blog, check. Leave a post, check. Found your blog through BymiekK and i would love to join the give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe graag mee voor dit fantastische pakket!! Ik ben net je volger geworden en zal nog een linkje plaatsen op mijn blog.

    Mvg, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wordt volger en doe graag mee met de give away:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig zo'n groeps gice away. Ik heb je er door gevonden en vind je blog erg leuk. Ik doe graag mee met de give - away. Heb tevens een link op mijn blog gezet ;-)

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie spulletjes!
    Aan deze give away doe ik graag mee.
    Heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. count me in ! En ik deel hem in mijn give awaylijst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo, ik doe heel graag mee aan de give away. Het is een prachtig pakket daar kan heel wat van gemaakt worden. Ik kom via yvonne en weer via annasimple hier terecht.
    Hartelijke groeten,
    Viv

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kleurtjes! En dat middelste stofje....ik doe heel graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O wat een leuke give-away, ik wil heel graag meedoen. Ik maak een linkje aan om mijn eigen blog.
    Succes!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke give away, ik volg je en doe graag mee.
    groetjes
    Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een geweldige give-away! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastisch, fantastic! Ik doe ook graag mee voor die superprijs :-) Ik plaats een linkje op mijn blog en zal ook de andere blogs eens bezoeken.

    groetjes,

    Marieke

    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super give away! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Volg je nu via bloglovin..
    Wat een leuke give-away.
    ik doe graag mee!














    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk die groep-give away. Ik ben volger geworden. Leuk blog! Ik doe mee.

    Groet,


    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De "group-give-away" is echt een leuk initiatief en jouw setje is helemaal fantastisch! Ik doe dus graag mee en ben gelijk je blog gaan volgen :-)

    Groetjes Yvette (Studio YKKE)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. zo leuk deze groeps give away! ben veel nieuwe blogs hierdoor tegengekomen :D en ik volg ze nu allemaal!
    ik doe graag mee met je give away

    Groetjes Franca
    www.craftingcrochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend leuke give away, ik doe heel graag mee! Ben nu al verliefd op de kleurtjes Paris:) Ik volgde je al een tijdje op meerdere plekken.

    Groetjes Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk give away ik doe heel graag mee!
    Ik waag een kansje...

    Groetjes Heidi en Judith

    Neem je ook is een kijkje ( of word volger ) van ons blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een mooie dingen! Count me in! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtig, daar zou ik wel raad mee weten... en leuk blog was nog nooit eerder bij je gekomen, maar nu weet ik je te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk blog, ik ga je volgen en maak graag een kansje! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geweldige give-away. Wat een leuke spulletjes. Wat kun je daar allemaal van maken.... Ik doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. I follow you on Blog loving. I am in the US .... I don;t know it this is open? But I love the colours you picked.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super give-away, ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Oh wat istie gaaf... ik waag graag een kansje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hele leuke give-away. Ik doe graag mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een superleuk pakket geef je weg!
    Ik doe heel graag mee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super leuke Give away !
    Ik doe graag mee en ik ga je meteen volgen.

    Groetjes Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw wat een super pakket, daar is mijn give-away niks bij. Ik wil heel erg graag mee doen aan deze give-away! Ik ben net volger geworden via bloglovin.
    Groetjes, Janne
    krulstaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik doe ook heel graag mee. Ik volg je via bloglovin.
    Groeten Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe ook graag mee .ik ben al een hele tijd trouwe volger van je blog op bloglovin!

    Groetjes Franca
    www.craftingcrochet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb net een account aangemaakt bij Bloglovin', speciaal voor deze blog :) Wat een leuke winactie!

    xx Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Nog een volgertje dat hier heel graag wil meedoen aan deze supergrote give-away ! fijn dat ik via je linkjes enkele andere nog ongekende blogs kan ontdekken. Daar ga ik zeker een kijkje nemen !
    'n vrolijke groet,
    sneknsniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat heerlijk al die kleurrijke hobbyspullen, van dat plaatje word ik al vrolijk. Ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke spulletjes allemaal! Ik ga ook een kansje wagen en plaats een linkje op mijn blog!

    Groetjes Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik ben je blog gaan volgen, en doe graag mee met de giveaway :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een leuke give-away!
    Daar doe ik graag aan mee!

    Groeten
    Joke (ELFI-JO.BLOGSPOT.COM)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hallo,
    Heel graag doe ik mee aan deze give-away.
    Prachtig.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw, wat een gave give away, daar wil ik zeker kans op maken!!! Ik plaats nog even gauw een link op mijn blog!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik kwam erachter dat ik jou nog helemaal niet volg... Slecht! Nu als het goed is wel :) Wat een gave prijs om te winnen! Ik ding graag mee :D

    Liefs,
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik volg je al een langere tijd met veel plezier met Bloglovin'. Ik doe graag mee met deze giveaway, want er zitten dingen tussen die toch al langs op mijn wishlist staan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ooooh ik doe hier ontdekkingen!! Man man man...
    Ik zet je meteen bij op mijn blog (misskoffieklets.blogspot.be) bij favoriete leesvoer-adresjes, en bij mijn favorieten!
    Heb nog even reclame gemaakt op Twitter (vond je daar ook net)
    Ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik ben net volger geworden en doe graag mee met deze leuke give away. Echt super gaaf

    BeantwoordenVerwijderen